Macali-Autotask

Søger du at fjerne gentagen administration mellem Autotask  for at opdatere din Microsoft Dynamic 365 Business Central,
eller søger du at sikre, at produkter, kontakter og fakturering altid er opdaterede?

Se en introduktion til Macali-Autotask (på engelsk)

Normalt har man mange programmer og systemer til at registrere tid, opgaver, tilbud, fakturaer, kunder, medarbejdere og udstyr hos kunderne, og det kan kun skabe forvirring. Med Macali-Autotask får du en brancheløsning, der fungerer og sparer dig tid.
Macali-Autotask er et værktøj, som IT-leverandører bruger til at håndtere deres ansattes gøren og laden hos kunderne samt data og fakturaer.
Alle de data, du har i Autotask, håndterer vi i Business Central, så du har alt samlet i ét system til registrering og håndtering din økonomiske data.

Med Macali-Autotask får du et system, der giver dig totalt overblik over alt, hvad der foregår i din forretning. Du skal ikke sidde og have styr på det ene program til kundehåndtering, et andet program til fakturering og et tredje til medarbejderne. Integrationen samler det hele i ét system, så du altid er opdateret, kan lave bedre rapporter og bedre kan træffe beslutninger.

Du får:

  • Nem og hurtig håndtering, gratis online synkronisering mellem kunder, ressourcer, medarbejdere, fakturaer, opgaver mm.
  • Nem fakturering
  • Du behøver ikke ekstra uddannelse i systemet, du kan bruge din gængse arbejdsrutine, da du ikke skal sætte dig ind i et nyt system
  • De samme data overalt
  • Gratis brugerdefinerede områder
  • og meget mere...

Basic

DKK 7500 Årligt
  • • Synkronisering, Kunder, Leverandører, Produkter, Ressourcer
  • • Altid opdateret Automatisk via API webservice
  • • Faktura synkronisering
  • • Håndterer kontrakter, eks Block Hours
  • • Du kan selv frit, tilpasser mange ting Bestil

Premium

DKK 15.000 Årligt
  • To vejs integration, Under Udvilking

Macali Apps og Extensions kan købes via Microsoft AppSource og du kan hente en 30 dages gratis prøve version